У Г О Д А
ПРО СПІВПРАЦЮ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ РАДІ ГРОМАДСЬКИХ ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Невиконання норм Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" набуло системного характеру та призвело до соціальної напруги у середовищі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Приймаючи до уваги, що права і свободи в Україні гарантуються Конституцією і не можуть бути скасовані, а при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод, сьогодні існує реальна загроза того, що ці права можуть бути повністю знехтувані та скасовані.
Виходячи з ризиків та загроз щодо збереження життя і здоров'я громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також з метою захисту конституційних прав цієї категорії громадян, громадські організації України проголошують про створення Всеукраїнської Ради громадських чорнобильських організацій (надалі Всеукраїнська Рада).
Усвідомлюючи необхідність спільних дій та створення дієвого механізму співробітництва громадськості щодо захисту прав громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, громадські організації України (надалі Учасники Ради) уклали Угоду про співпрацю у Всеукраїнській Раді громадських чорнобильських організацій.
Діяльність Всеукраїнської Ради спрямована на:
- побудову взаємовідносин на підставі рівності та чесного партнерства;
- внесення пропозицій до органів державної влади і управління щодо поліпшення існуючого законодавства про соціальний захист постраждалих осіб;
- проведення, відповідно до цієї Угоди, спільних консультацій, конференцій, семінарів, зборів тощо;
- обмін інформацією про стан справ та організацію заходів.
Угода укладена на час, протягом якого Учасники Ради залишатимуться зацікавленими у продовженні спільної діяльності, та набуває чинності з моменту її підписання і діє до прийняття Всеукраїнською Радою рішення про її припинення.
Угода не створює юридичних наслідків для Учасників Ради.
Припиненням дії Угоди для будь-якого Учасника Ради є повідомлення заявою за один місяць до здійснення таких намірів.
Виключення зі складу Всеукраїнської Ради є наслідком припинення дії Угоди для Учасника Ради.
Учасником Ради за цією Угодою є будь-яка громадська організація, що її підписала.
Угода складена в двох примірниках, один з яких зберігається у Комітеті Упровноважених, інший в організації.
Угода скріплюється підписом і печаткою та залишається відкритою до підписання для нових Учасників Ради.
Невід’ємною частиною Угоди є Положення про Всеукраїнську Раду громадських Чорнобильських організацій.
У Г О Д А П І Д П И С А Н А:
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
№ п/п
|
Повна
назва громадської організації
|
Місце
знаходження та контактні дані
|
Представник
громадської організації
(Прізвище
та посада)
|
М.П.
та
підпис
|
П О Л О Ж Е Н Н Я
ПРО ВСЕУКРАЇНСЬКУ РАДУ ГРОМАДСЬКИХ ЧОРНОБИЛЬСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Всеукраїнська Рада громадських чорнобильських організацій (надалі Всеукраїнська Рада) є добровільним об’єднанням громадських організацій України різних рівнів (всеукраїнських, обласних, міських, районних тощо), що діє без створення статусу юридичної особи та утворена з метою координації їх дій щодо відстоювання та захисту законних прав громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
1.2. Утворення Всеукраїнської Ради здійснюється шляхом підписання Угоди уповноваженими представниками громадських організацій, створених відповідно до чинного законодавства України.
1.3. Громадська організація є Учасником Ради та делегує своїх представників для роботи у Всеукраїнській Раді;
1.4. Всеукраїнська Рада діє через Комітет Уповноважених, який обирається Зборами Учасників Ради;
1.5. Всеукраїнська Рада керується у своїй роботі Конституцією і Законами України, Положенням та Програмою дій, а також іншими документами Ради, які прийняті Зборами Учасників Ради.
2. ЗАВДАННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ РАДИ
2.1. Основними завданнями Всеукраїнської Ради є:
- діяльність спрямована на безумовне виконання норм Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
- координація дій громадських чорнобильських організацій щодо відстоювання та захисту законних прав громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- узгодження та напрацювання документів, пропозицій, звернень, тощо, пов’язаних з вирішенням проблем медичного та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
- участь у розробці проектів законодавчих актів, спрямованих на поліпшення соціального захисту постраждалих осіб.
2.2 Робота Всеукраїнської Ради ґрунтується на вільному обговоренні та ухваленні колективних і узгоджених рішень.
3. КЕРІВНІ ТА ПРЕДСТАВНИЦЬКІ ОРГАНИ РАДИ
3.1. Вищим керівним органом Всеукраїнської Ради є Збори Учасників Ради, які скликаються не рідше одного разу на рік.
3.2. Збори Учасників Ради є правомочні, якщо в їх роботі бере участь не менше 1/2 Учасників Ради.
3.3. Рішення Зборів Учасників Ради приймаються більшістю голосів від присутніх на них Учасників Ради.
3.4. Позачергові Збори Учасників Ради можуть бути скликані на вимогу 1/3 Учасників Ради або за рішенням Комітету Уповноважених.
3.5. Збори Учасників Ради:
- затверджують Положення Всеукраїнської Ради та Програму дій, вносять до них зміни та доповнення;
- визначають кількісний склад та обирають членів Комітету Уповноважених Ради (надалі Комітет Уповноважених), заслуховують і затверджують їх звіти та доповіді, дають оцінку їх роботи;
- визначають основні напрямки роботи Всеукраїнської Ради та Комітету Уповноважених;
- приймають рішення про відкликання членів Комітету Уповноважених;
- приймають рішення щодо виключення Учасника Ради із її складу за порушення умов Угоди, Положення чи інших документів прийнятих Всеукраїнської Радою;
- приймають рішення про припинення діяльності Всеукраїнської Ради;
- розглядають та вирішують будь-які інші питання щодо діяльності Всеукраїнської Ради.
3.6. Керівним та представницьким органом в період між Зборами є Комітет Уповноважених.
3.7. Комітет Уповноважених:
- забезпечує виконання програми та завдань, визначених Положенням Всеукраїнської Ради, та рішень Зборів Учасників;
- представляє інтереси Всеукраїнської Ради в органах державної влади і управління;
- ухвалює рішення щодо проведення зборів, зібрань, конференцій, різноманітних заходів та акцій;
- будує свою роботу за відповідними напрямками, шляхом створення відповідних комісій, робочих груп тощо;
- здійснює розробку документів, пропозицій, звернень, тощо, пов’язаних з вирішенням проблемних питань соціального, медичного захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- реалізовує основні напрямки діяльності Всеукраїнської Ради;
- скликає Збори (у тому числі позачергові) Учасників;
- веде облік Учасників Ради та забезпечує з ними постійний інформаційний зв'язок;
- визначає періодичність своїх засідань.
3.8. Головування в Комітеті Уповноважених та в період між засіданнями здійснюється шляхом черговості, яка визначається Комітетом Уповноважених.
3.9. Рішення Комітету Уповноважених приймаються більшістю голосів.
4. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
4.1. Інформаційно-організаційне забезпечення діяльності Всеукраїнської Ради та Комітету Уповноважених здійснюється шляхом проведення чат-конференцій електронними засобами зв’язку та постійними інформаційними публікаціями на інтернет-сайті Ради.
4.2. Всеукраїнська Рада та Комітет Уповноважених не є юридичними або комерційними структурами, не є власниками чи розпорядниками майна, що є у власності Учасників Ради.
питання. а якщо СЧУ не увійде до ради громадських організацій і знову буде вставляти палиці в колеса, наприклад як з постановою 1210?
ОтветитьУдалитьВ загальних положеннях Громадської Ради - мова тільки про соціальний захист, пільги та компенсаційні виплати...Рішенням конференції ВГО "Союз ветеранів ліквідації чорнобильської катастрофи" в звязку з загрозою війни від армії Російської Федерції ми ввели мараторій на активну громадську діяльність нашої організації по вимогам соціальних пільг і виплат від Уряду і т.д. ...Більшість наших Чорнобильців - захисників Вітчизни зараз відмовились від пільг і соцвиплат для направлення ціх коштів на підтримку Української Армії та захисту нашої Вітчизни від агресії Російських окупаційних військ. 5 березня 2014 року ми створили оперативний штаб нашої організації - виїхали в Крим та приграничні області і проводимо роботу згідно затвердженного плана заходів протидії Російському окупаційному режиму. Наскільки дозволяе здоров"я наші чорнобильці, афганці, ветерани військові приймаемо участь у підрозділах армії, Нацгвардії та самооборони в містах і районах нашої України. Перераховуемо гроші для озброення армії, формуемо гуманітарну продовольчу і т.д. допомогу та направляемо її в війська...НАША СИЛА В ЕДНОСТІ ТА АКТИВНІЙ ПРОТИДІЇ ВОРОЖИМ СИЛАМ !!! Бажаемо миру і добра !!! З повагою, від Центральної Ради ВГО "Союз ветеранів" Володимир Вигівський.
ОтветитьУдалитьнаконец то отдаш тот долг который не отдал на чернобыле.интересно а где здоровые и деньги чтобы отдать не украинскую армию чтобы генералы и министры достраивали свои дачи
УдалитьЛагард предрекает Киеву дефолт
ОтветитьУдалить04.04.2014 - 12:45
Среди неадекватных реплик западных политиков, нет-нет, да и раздается разумный голос. Так, набравшись смелости, глава Международного валютного фонда (МВФ) Кристин Лагард в интервью американскому телеканалу PBS заявила, что именно Россия спасла в конце прошлого года украинскую экономику, которая «шла к катастрофе». «Без поддержки со стороны России, этого «спасательного круга», брошенного несколько месяцев назад, они двигались бы в никуда», - объявила Кристин Лагард, имея в виду миллиардные транши, которые Киев получил от Москвы, и огромную скидку на газ.
Сейчас, как известно, Россия отказалась продолжать перечисление траншей, а также сохранять низкие цены на голубое золото.
Между тем, как отмечают аналитики, Лагард не просто так сделала акцент на экономической помощи России. На следующей неделе состоится традиционное Весеннее заседание МВФ и Всемирного банка, на котором объявят прогноз по развитию мировой экономики с уточнением по регионам и странам. Лагард уже заявляла, что после дефляции в Еврозоне и в Японии, «фактор Украины» – третья причина для усугубления мирового финансового кризиса.
Но в отличие от двух первых факторов, логика и перспективы которых финансистам понятны, в украинской неразберихе виновны политики. И пора бы всем уже давно договориться, намекает глава МВФ, иначе возникнет угроза для мировой экономики.
Иными словами, не сегодня-завтра Россию могут попросить возобновить помощь Киеву, расплатиться за Крым. Политика – политикой, а деньги – деньгами. Вытащить Украину из разрухи можно только сообща, утверждают западные экономисты.
Кристин Лагард уже предупредила Киев, что просто так ее ведомство денег не раздает. А лишь при условии, что сама Украина предпримет усилия по восстановлению экономики и в дальнейшем станет развиваться без международной поддержки.
Сейчас, по мнению Лагард, Киев не может обходиться без внешней помощи. При 15 млрд долларов международных запасов внешние долги Украины составляют 17 млрд долларов, что означает угрозу прямого дефолта.
Добре буде, якщо дійсно мета, яка озвучується усно Всеукраїнською радою буде працювати для всіх, а не за текстом двійних стандартів. Тільки для себе любимих, "супур ліквідаторів", а строчників, евакуйованих використають для масовки в своїх цілях,бо деякі "супер ліквідатори" звикли йти по трупам інших потерпілих, аби досягти своєї мети (прийняти злочинні постанови,внести зміни до них та до статті 54 і. т. і.). Шановні! , нічого не вийде, бо ви вже почали брехати, говорите те,що хочуть чути постраждалі мінімальщики. Але справді, далеко нете,що хочете зробити. Продовжуєте дурачити народ. Бог високо і бачить далеко. Бог вам судья "герої". Чому на чорнобильських сайтах, мало коментарів, не пропускаєте? Вибираете позитивні, так їх нема.
ОтветитьУдалитьТреба невідкладно запускати цей механізм для досягнення конкретних результатів в діяльності чорнобильської громади. Припинити чвари.Долучати до Ради "живі",діючі організації,а не їх лідерів з політичними та особистими інтересами. Бажано запровадити можливо механізм рекомендацій,щось на кшталт перевірки фактичної діяльності. Можливо перед прийняттям до Ради витребувати інформацію про результати діяльності кожного громадського формування. Наявність реальних членів,що зроблено для їх захисту,перелік ініціатив тощо. Чітко задекларувати перші кроки - 1. Задіяти в повному обсязі чорнобильський закон. . 2.Обов'язковість виконання судових рішень,можливо з певним відтермінуванням виплат. 3. Зібрати пропозиції щодо можливих редакційних правок нашого Закону. Там є мертві статті,тобто,ті,що втратили життєвість.
ОтветитьУдалитьНаша сила в единстве,обязательно обьединяться и решать проблемы всех чернобыльцев без исключения,а не отдельной кучки !
ОтветитьУдалитьвсе это хорошо! но!!!! но не у всех потерпевших есть компютеры, и не все могут ими пользоватся. и далеко не все состоят в какой либо организации.а защищать права нужно всех потерпевших.а по сему:- юридическое лицо нужно, раз, иметь свой печатный орган, два.что бы иметь представление о всех планирующихся изменениях, дополнениях, отмены той или иной нормы закона , КМУ , РАды верховной и вновь созданой Рады потерпевших нужен диалог с народом.вот такое мое мнение.
ОтветитьУдалитьЯковчук висловив незаперечні думки,але ... Не є великою проблема щодо юридичного статусу. Згоден,він,статус,доречний.Клопоти можна подолати. Дуже правильна пропозиція щодо заснувння свого друкованого органу. Тут виникне проблема з фінансуванням. При визнанні Ради єдиним представницьким чорнобильським органом Урядом,можна сподіватися на фінансування. До того ж, співзасновником видання може виступити і Мінсоцполітики.Рада може опікуватися чорнобильцями, не задекларовуючи обов'язкове членство. Поблема більша в пасивності більшості чорнобильців у відстоюванні своїх законних прав. Бракує нам масової активності. Що із цим робити?!
ОтветитьУдалитьдва момента которые вызывают эту пассивность:-1. отсутствие информации (или запоздалая информация), 2. возраст. если первое поправимо то второе увы. а по этому, имея печатный орган и при нем телефон для контакта, мы можем максимально уменьшить влияние первого фактора, при том имея мнение как можно большего числа потерпевших.периодичность издания можно установить скажем раз в неделю. еще не мало важный стимул такого издания, люди могут находить друг друга. кто служил вместе, работал и тд.
ОтветитьУдалитьПРОСТО ПРАЦЮЙТЕ-СПРАВА ДОБРА-ПІДТРИМАЄМ.
ОтветитьУдалить