15 января 2013 г.

Законотворча діяльність Апеляційних адміністративних судів України.


   До мене у продовж останнього часу  звертаються чорнобильці із своїми скаргами  щодо поведінки апеляційних судів України  по розгляду апеляційних скарг.


Розпочнемо зараз аналізувати події розгляду адміністративних  позовних заяв  від чорнобильців починаючи із 2009 року, щоб всі ЛНА на ЧАЕС, інваліди ЧАЕС зараз зрозуміли, яким чином у нас в Україні в реальності  отримали невідкладний судовий захист чорнобильці .


Мені достовірно відомо, що перші розроблені примірники адміністративних позовних заяв  складалися досить ретельно, виважено, професійно  досконало, коли дійсно ці заяви враховували індивідуальні особливості  тих порушень, які відбулися в кожному випадку отриманої  шкоди здоров’ю чорнобильців від зовнішнього гамма-опромінення.


У подальшому  подання адміністративних позовних заяв від ЛНА на ЧАЕС, інвалідів ЧАЕС до місцевих судів перетворилося в досить своєрідне судове шоу, коли в примірнику ксерокопійованої  адміністративної позовної тільки підставлялося прізвище, надавалися інші додатки і все фактично йшло  до судів України, на  конвеєр судового розгляду у порядку скороченого провадження.



Практично всі адміністративні позовні заяви у 2009-2011 роках були в повному обсязі задоволені, нарешті всі ті ЛНА на ЧАЕС, інваліди ЧАЕС, евакуйовані, переселенці , діти чорнобиля отримали реальну грошову допомогу у вигляді достойної та законної пенсії  за рішеннями судів, у відповідності із отриманою шкодою від зовнішнього гамма-опромінення  під час аварії на ЧАЕС у 1986 році.


УПФ у поведінку своєї незгоди із рішеннями судів першої інстанції   у всіх без винятку випадках подавало апеляційні скарги, і от із саме часу розпочинаються  такі дива, які можливо назвати лише, як «казковий Чорнобиль», коли із часу подання цих апеляційних скарг по відношенню до судового захисту відбувалися та продовжують на даний час  відбуватися  грубі порушення прав ЛНА на ЧАЕС та інвалідів ЧАЕС саме із використанням судової системи апеляційних адміністративних судів України.


В розділі IV КАС України чітко вказується процедура проведення   перегляду судових рішень в апеляційному провадженні.


У відповідності із статтею 185  ч.1 КАС України  : « Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участь у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов’язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанови суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків встановлених цим Кодексом.»


Апеляційна скарга із місцевого суду направляється до апеляційного адміністративного  суду , який повинен  прислати відповідно видану ухвалу суду та примірник апеляційної скарги до позивача по справі, але в реальності практично жоден із суддів апеляційних адміністративних судів України не надавав шляхом поштового зв’язку « Укрпошта» рекомендованим листом цей примірник апеляційної скарги разом із додатками ( у разі їх наявності до поданої апеляційної скарги) до позивача по справі.


У подальшому кожен із чорнобильців, який отримав примірник апеляційної скарги у час, який вказаний в ухвалі апеляційного адміністративного  суду, може скласти свої письмові заперечення на дану апеляційну скаргу від УПФУ , тому що тоді дійсно відбувається чітке дотримання норм КАС України, яке передбачає всебічний, повний  розгляд апеляційної скарги із урахуванням правової позиції сторін учасників процесу, що перш за все побудовано на змагальності сторін, щодо викладення їх правової позиції.


Не отримавши примірника Ухвали суддів апеляційних  адміністративних судів України, а також примірників апеляційної скарги від УПФУ позивач-чорнобилець був саме Колегією суддів  апеляційних адміністративних судів України позбавлений права на законний судовий захист своїх Конституційних прав та інтересів.


Так про  законність яких рішень апеляційних адміністративних судів України взагалі може іти мова, якщо вся без винятку процедура прийняття цього рішення із самого початку була не законна ?


Якщо Колегією суддів України апеляційних адміністративних судів України при прийнятті своїх рішень була порушена процесуальна процедура прийняття цих рішень, вони можуть вважатися такими, які потрібно відмінити і здійснити всю процедуру розгляду апеляційної адміністративної скарги УПФУ знову , не створюючи при цьому позбавлення особисто чорнобильців на свій судовий захист.


Для багатьох  чорнобильців  на


На даний час, коли ЛНА на ЧАЕС, інваліди ЧАЕС зрозуміють, що рішення апеляційних адміністративних судів України не є законними - вони чітко  та в межах КАС України відновлять всі свої пенсії у розмірах визначених судами України.

Наталія Падалка   12 січня 2013 року.



1 комментарий:

  1. Анонимный15.01.2013, 23:21

    Бред... Суды не могут заниматься "законотворчеством". Полный бред

    ОтветитьУдалить