Розглянувши проект Закону України про внесення змін до статті 30 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (щодо виплати грошової компенсації батькам потерпілих дітей) (реєстр. № 3402 від 10.10.2013 р.), поданий народним депутатом України Пеховим В.А., Комітет зазначає.
Законопроектом пропонується виплачувати грошову компенсацію батькам дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, які не перебувають на повному державному забезпеченні та відвідують дитячі дошкільні навчальні заклади з режимом короткотривалого перебування без організації харчування, у розмірі, передбаченому для виплати грошової компенсації батькам потерпілих дітей, якщо діти не відвідують дитячі дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, а саме, у розмірі середньої вартості харчування дітей в цих навчальних закладах, що встановлюється органами місцевого самоврядування, а не в розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, як передбачено чинною нормою статті 30 цього Закону.
Законопроектом пропонується виплачувати грошову компенсацію батькам дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, які не перебувають на повному державному забезпеченні та відвідують дитячі дошкільні навчальні заклади з режимом короткотривалого перебування без організації харчування, у розмірі, передбаченому для виплати грошової компенсації батькам потерпілих дітей, якщо діти не відвідують дитячі дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, а саме, у розмірі середньої вартості харчування дітей в цих навчальних закладах, що встановлюється органами місцевого самоврядування, а не в розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, як передбачено чинною нормою статті 30 цього Закону.
Міністерство юстиції та Міністерство соціальної політики підтримують зазначений законопроект.
Міністерство фінансів не підтримує даний законопроект і у висновку зазначає, що реалізація зазначеного законопроекту матиме вплив на видаткову частину Державного бюджету України та вимагатиме вишукання щорічно додаткових бюджетних коштів у сумі близько 14,3 млн. гривень.
В порушення частини першої статті 27 Бюджетного кодексу України до законопроекту не подано пропозицій щодо змін, які необхідно внести до законодавчих актів України щодо скорочення витрат бюджету та/або джерел додаткових надходжень бюджету для досягнення його збалансованості.
Оскільки прийняття проекту акта вимагатиме вишукання додаткових коштів, джерел покриття яких у законопроекті не визначено, у випадку ухвалення його реалізація не буде забезпечена фінансовими ресурсами.
Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України надало зауваження до законопроекту. Разом з тим звернуло увагу, що заслуговує на підтримку зазначення окремим формулюванням категорії дошкільних навчальних закладів з режимом короткотривалого перебування (без організації харчування), при відвіданні яких батьки потерпілих дітей також мають право на отримання грошової компенсації на харчування дітей.
У висновку зазначило, що законопроект потребує уточнення фінансово-економічного обґрунтування. Зокрема, це стосується розрахунків витрат на реалізацію запропонованих законодавчих змін у супровідних до законопроекту матеріалах.
За узагальнюючим висновком Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, за результатами розгляду в першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень.
За підсумками розгляду законопроекту, Комітет вирішив рекомендувати Верховній Раді України прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до статті 30 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (щодо виплати грошової компенсації батькам потерпілих дітей).
Источник: http://komekolog.rada.gov.ua/
Комментариев нет:
Отправить комментарий