23 августа 2013 г.

Чиновницькі заморочки. Пропоную на обговорення чорнобильської громади.



 

Обдумую вчорашнє відкрите засідання Івано-Франківського обласної комісії з визначення чорнобильського статусу. 

У черговий раз точилася суперечка, щодо права моїх побратимів по Чорнобилю, воїнів Івано-Франківського протипожежного батальйону, сформованого на принципах воєнного часу з єдиним завданням - ліквідовувати наслідки аварії на ЧАЕС. 


На думку влади - це право варто доводити енною кількістю довідок.


Ми, це категорично заперечуємо,  з наступних міркувань:

1. Усім воїнам без винятку були  вручені посвідчення ліквідатора другої категорі радянського та українського зразка.

2. У військових квитках  внесено запис  про участь  в ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС з 18 липня по 03 вересня 1986 року.

3. У статті 15 ЗУ "Про статус і соціальний захист громадян,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" записано,що "підставами для визначення  статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС є період роботи (служби) у зоні відчуження,що підтверджено відповідними документами". Запис у військових квитках,на нашу думку,  і є таким підтверджуючим документом. А може ми помиляємося?

4. Стаття  14 вище названого Закону стверджує,що право на статус ліквідатора другої категорії мають "учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС,які працювали у зоні відчуження - з 1 липня по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів". Ми ж несли  службу у 30-кілометровій зоні 48 діб.

5. Ухвалами  Івано-Франківського  адміністративного окружного  суду за нашими  позовами  скасовано рішення обласної тимчасової комісії  по перевірці правильності видачі посвідчень 1997-1998 років,як протиправних, щодо  двох десятків наших  побратимів.

6. Із числа 158 чоловік,позбавлених статусу ліквідатора другої категоррії ( 26 взагалі його  позбулися ) , у 2010-2012 роках його заново  набули через митарства 85 воїнів за рішеннями Спірної комісії.
    
Що,на вашу думку,підказує у цій ситуації здоровий глузд? Чи варто нам надалі виконувати забаганки і примхи чинуш? Нам це робити НАБРИДЛО. Як  поводитися нам із фальшивими посвідченнями третьої категорії де зафіксовано  нашу участь в ліквідації наслідків аварії не у 1986 році,а у 1988-1990 роках. Чи не варто нам  ініціювати кримінальне переслідування тих держслужбовців,що зловживають владою і чинять беззаконня?

 Ярослав Олійник. 

13 комментариев:

  1. Анонимный23.08.2013, 18:16

    Это позиция одной стороны. Тем более без каких либо доказательств. Только слова.
    Другая сторона выступает от имени государства, а значит и действовала на основании каких то документов, которые автор тоже оставил в стадии интриги.
    Обсуждать здесь как видно нечего.
    Болтовня, или один из способов прощупать отношение общества к подаче такой "сенсации".

    ОтветитьУдалить
  2. владимир23.08.2013, 18:42

    Аноним , ты или провокатор или очень злой , не далёкий человек.Ты не был в шкуре солдата срочника, которому трудно, имея всё на руках доказывать , что он ЗАСЛУЖЕННЫЙ ЧЕЛОВЕК ,а не такой как Болтенков ,с черкащины .Ты ,аноним , не был на жерновах того, что называется система .Там хватает специалистов предоставить всё в нужном свете .Вспомни недавнюю историю с крымчанином , к сдыду забыл его фамилию, когда человека пытали ,иначе не назовёш , в течении полтора года...Сколько стоило человеку пережить !? Кто за это унижение ответил!??? Просьба к чернобыльцам - помогайте друг другу.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анонимный25.08.2013, 21:02

      "не был на жерновах"

      Вообще то - "в жерновах"...
      Но это так, а по сути, не всегда нужно верить тому что говорят.
      Я предложил этому крымчанину выложить документы что б я мог по сути разобраться или свой эмэйл оставить. После этого человек который настаивал на правовом беспределе по отношению к крымчанину сказал мне что он якобы не при делах и ему это не нужно, а я если хочу, то должен (подчеркиваю - должен) сам найти этого чернобыльца и помочь ему. Ответ мой был вполне адекватный и предсказуемый - ему надо, а не мне...
      Вот тебе и помогайте друг другу...

      Удалить
  3. Ярослав Олійник23.08.2013, 19:18

    Звертаю увагу на ще один факт. Батальйон формувався із воїнів запасу на принципах воєнного часу виключно для роботи у третій зоні.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анонимный24.08.2013, 14:08

      Це твої припущення без доказів відповідними документами.
      Так само я можу припустити що батальйон формувався за власним бажанням його складу та на добровільній основі. Солдати цього батальйону не в кайданах же працювали а за власним бажанням, та можливо як на "суботнике" безоплатно.
      Так само ненадаю ніяких підтверджуючих документів. Вважаю це і так зрозуміло що у всих бійців була активна громадянська позиція!

      Удалить
  4. Анонимный23.08.2013, 19:37

    Уважаемые Владимир и читатели! Должен сообщить о том, что мытарства упомянутого крымчанина не прекращены, просто на момент когда была размещена публикация смотрите http://chernobylec.info/ Как Минсоцполитики АР Крым перечеркивает судьбы чернобыльцев? от 14.08.2013
    от даты, когда ему прекратили платить положенные выплаты (пенсию и кормовые) прошло более 1,5 лет.
    pom4er.klim

    ОтветитьУдалить
  5. Анонимный23.08.2013, 20:16

    Шановний пане Ярославе.В даний час на івано-Франківщині по ініціативі Кайдаш знято статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС із заслуженої людини, письменника , громадського діяча, кандидата фізико - математичних наук.автора більше десяти книг заступника голови ОО "Спілка Чорнобиль" Миклоли Симчича.Микола Симчич добровільно поїхав на ліквідацію наслідків аварії.Він втратив сім"ю , здоров"я.в даний час хворий. інвалід другої групи.Одним кивком йому зменшено розмір пенсії в 2.5 рази,І це зроблено спірною комісією при Міністерство соціальної політики.А причиною стало те, що Микола Симчич дозволяв собі піддавати критиці аферистку , інакше не скажеш,Кайдаш, яка через суд стала інвалідом війни, в неї дуже підозрілі документи про перебування в зоні.Але зупинятися не потрібно. потрібно гуртуватися.Коли ми були разом. то з нами рахувалися. а тепер нас поділили. пподрібнили,і роблять , що хочуть.Потрібно разом знову об"єднатися і домагатися свого.Чорнобильцям нема що джілити, у них одна проблема - боротися за свої парва та проти штрейбрехерів Андреєва. Кайдаш , Болтенковим і т д.Слава Україні!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анонимный24.08.2013, 14:15

      Підтримую Кайдаш. Не бачів я на станції чергу кандидатів фізико - математичних наук.авторів більше десяти книг заступників голів ОО "Спілка Чорнобиль". Це вони потім з"явились. А там працювали солдати і здебільше без освіти.
      Це зараз нам нав"язують думку що там працювали виключно депутати міністри науковці викладачі та генерали.

      Удалить
  6. Ярослав Олійник23.08.2013, 20:37

    Тут не обійшлося (справа Симчича) без підтримки членів обласної комісії.Кайдаш до хрипоти наполягав на знятті статусу. Треба боротися через суд,а не закликами до аморальниї влади.

    ОтветитьУдалить
  7. Ярослав Олійник24.08.2013, 08:13

    Evgen пише: Пане Ярославе, якщо ініціювати провадження, то не кримінальне, а адміністрнативне - оскаржувати дії чиновників, як незаконні. А погоджуватися з тим, що вони фальсифікують факти вашої участі у ліквідаціїї аварії на ЧАЕС, звичайно, не варто.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анонимный24.08.2013, 14:17

      Та кримінальне краще буде...

      Удалить
  8. Анонимный24.08.2013, 13:20

    спочатку виженіть аферистку кайдаш.а то вона е прототипом кайдашевої сімьї.з неї такий ліквідатор як з аюба президент

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Анонимный25.08.2013, 17:16

      Выгнали.
      Что дальше делать?
      Это ваше второе желание.

      Золотая рыбка.

      Удалить