За рахунок яких КЕКВ оплачуються компенсації чорнобильцям за рішенням суду .
Відповідно до бюджетного законодавства розпорядники бюджетних коштів можуть реєструвати в органах Державної казначейської служби бюджетні зобов’язання за судовими рішеннями щодо виплати компенсацій і допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, лише за наявності відповідних бюджетних призначень.
Відповідно до бюджетного законодавства розпорядники бюджетних коштів можуть реєструвати в органах Державної казначейської служби бюджетні зобов’язання за судовими рішеннями щодо виплати компенсацій і допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, лише за наявності відповідних бюджетних призначень.
Міністерство фінансів у зв’язку з затримкою фінансування поштових
видатків (КЕКВ 2240) вважає за можливе, як виняток, видатки на оплату
поштових операцій здійснювати за рахунок загального обсягу видатків
бюджетної програми КПКВК 2501200.
Лист Мінфіну від 05.05.2013 р. № 31-07310-21-10/17145
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 05.05.2013 р. N 31-07310-21-10/17145
Міністерство
фінансів розглянуло лист <...> щодо надання роз'яснення з питання
обліку зобов'язань за видатками, що здійснюються за бюджетною програмою
КПКВК 2501200 "Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи", в тому числі в частині оплати поштових
витрат і в межах своєї компетенції повідомляє.
Згідно з частиною 6 статті 48 Бюджетного кодексу України
бюджетні зобов'язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг з оплати
спожитих житлово-комунальних послуг та послуг зв'язку (в частині
абонентної плати...
Стаття 48. Взяття бюджетних зобов'язань
1. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів;
щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх
погодження з Генеральним державним замовником Національної програми
інформатизації.
2. Розпорядники
бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом
бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу).
За бюджетними програмами, які здійснюються із залученням державою кредитів (позик) від іноземних держав, банків, міжнародних фінансових організацій для реалізації інвестиційних програм (проектів), термін дії яких завершується у поточному бюджетному періоді,
розпорядники бюджетних коштів мають право брати відповідні бюджетні
зобов'язання у четвертому кварталі поточного бюджетного періоду понад
фактичні надходження таких кредитів (позик) за умови наявності письмової
згоди кредитора на оплату цих зобов'язань протягом першого кварталу наступного бюджетного періоду.
3.
Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи
здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за
якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання
без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень,
встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України
(рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не
виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість.
4. Зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу
без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень,
встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України
(рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями
(крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і
не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких
зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Вимоги фізичних і юридичних осіб щодо відшкодування збитків та/або шкоди за зобов'язаннями,
взятими розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних
асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та
законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет),
стягуються з осіб, винних у взятті таких зобов'язань, у судовому
порядку.
5. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників
бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При
реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка
відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному
асигнуванню, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі).
6. Бюджетні зобов'язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг з оплати спожитих житлово-комунальних послуг
та послуг зв'язку (в частині абонентної плати за користування
квартирним телефоном), компенсацій громадянам з бюджету, на що згідно із
законами України мають право відповідні категорії громадян,
обліковуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, незалежно від визначених на цю мету бюджетних призначень.
7. Порядок здійснення реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики.
(Із змінами, внесеними згідно із
законами України від 07.07.2011 р. N 3614-VI,
від 16.10.2012 р. N 5463-VI)
законами України від 07.07.2011 р. N 3614-VI,
від 16.10.2012 р. N 5463-VI)
Комментариев нет:
Отправить комментарий