28 декабря 2012 г.

Зразок адміністративного позову




27 грудня 2012 року. До мене за останню неділю звернулося декілька десятків чорнобильців з проханням надати зразок  заяви до УПФ, та навести типову відповідь УПФ, на підставі яких можливо б було подати позов до адміністративного суду. Практично всі просять опублікувати ці документи, так як на сайтах, серед безліч скиглення, заумних коментарів всього про нічого, практично відсутні реальні зразки заяв, відповідей, позовів, які були б актуальні нс сьогодення.
Надаю зразок адміністративного позову поданого до одного із районних судів м.Києва

Н.В. Падалка


До Оболонського районного суду м. Києва


Позивач:     

ПІБ, адреса мешкання, телефони способу звязку.
     інвалід ІІ групи ЧАЕС (звільнений від сплати держмита)

Відповідач:
Департамент пенсійного забезпечення
Пенсійного фонду України
                      вул. Бастіонна, 9; м. Київ, 01601; 
                      тел.: (044) 284-89-33; е-mail: pf-it@gu.kiev.ua

Відповідач:
Управління Пенсійного фонду України
в Оболонському районі м. Києва
вул. Озерна, 26-А, м. Київ, 04209;
тел.: (044) 467-86-97, е-mail не відомий

АДМІНІСТРАТИВНИЙ   ПОЗОВ

про оскарження дій суб'єктів владних повноважень

Управління Пенсійного фонду України  в Оболонському районі м. Києва  (надалі - УПФ) з листопада 2011 року в не судовому порядку перестало виконувати рішення Оболонського районного суду м. Києва №------- від --------- року, та від --------- року, якими визначено мінімальний розмір належних мені, як інваліду ЧАЕС, ліквідатору 1 категорії пенсій, мотивуючі це як відсутністю коштів в бюджеті УПФ на виплату пенсій призначених по рішенню суду, так і постановами Кабінету Міністрів України № 745 від 06.07.2011 року та № 1210 від 23.11.2011 року, якими змінено Порядок обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
До вересня 2012 року на мої особисті звернення до УПФ я отримував завірення, що як тільки затвердять поправки до бюджету Пенсійного фонду України, сплату належних мені по рішенню судів пенсій буде поновлено, як буде виплачена і вся заборгованість.
-----------.2012 року я вимушений був звернутися письмово до УПФ з вимогою повідомити мене як про розмір нарахованих мені пенсій, так і про розмір заборгованості по пенсіям, починаючи з 01.11.2011 року, на що отримав відповідь № ------------, з якої дізнався, що УПФ не рахує для себе обов’язковим виконувати рішення суду і свавільно зменшило розмір пенсій. Мені також відповіли, що на погляд УПФ у них заборгованості з 01.11.2011 року не має ???
Я вимушений був за роз’ясненням цієї відповіді звернутися до Департаменту пенсійного забезпечення Пенсійного фонду України (надалі – ДПЗ ПФУ), але з відповіді директору департаменту В. Машкіна № --------- від ---------.2012 року (копія додається), я зрозумів, що ДПЗ ПФУ повністю в усьому обсязі володіє інформацією про протиправні дії УПФ, і більше того, саме департамент ці дії прикриває.
Департамент в відповіді чітко вказав, що належні мені пенсії я отримую, цитата: «Ви отримуєте пенсію по ІІ групі інвалідності внаслідок захворювання, пов’язаного з роботами по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС»…
Далі нікуди… ДПЗ ПФУ чітко визнає… що на мене не розповсюджуються постанови Кабінету Міністрів України № 745 від 06.07.2011 року та № 1210 від 23.11.2011 року, бо я не «особа постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС», а особа, яка отримала професійне захворювання внаслідок виконання робот в шкідливих умовах праці…
Це зовсім інші речі, і це добре усвідомлюють в ДПЗ ПФУ, бо їх відповідь про що завгодно, але не тільки по суті заданого питання.
Все це надає мені право звернутися до суду з позовом про встановлення протиправних дій як УПФ, так і ДПЗ ПФУ, бо я в Чорнобилі в квітні – травні 1986 році не квітки збирав, а виконував завдання особливого значення, поставлене ЦК КПРС, і саме при виконанні цього завдання, яке було виконано, і надало УРСР не один мільярд доларів прибутку, втратив своє здоров’я, своє життя.
На підставі всього вищенаведеного,
Прошу суд:


1. Визнати протиправними дії Управління Пенсійного фонду України  в Оболонському районі м. Києва та Департаменту пенсійного забезпечення Пенсійного фонду України   про зменшенню належної мені компенсації за шкоду моєму здоров’ю, втрату працездатності, каліцтво, отримані мною при ліквідації аварії на ЧАЕС, всупереч рішенням суду, які набрали законної сили.
2. Зобов’язати Управління Пенсійного фонду України  в Оболонському районі м. Києва та Департаменту пенсійного забезпечення Пенсійного фонду України виконувати рішення суду.
Одночасно заявляю такі клопотання:
·         Для забезпечення позову заборонити УПФ сплачувати належні мені пенсії в розмірі нижчому, ніж встановили постанови суду, діючі на час подання цього адміністративного позову.
·         Прийняти до уваги вимоги ст. 106 та ч. 2 статті 71 КАС України, які визначають  вичерпаний перелік вимог до позовної заяви і вимогу для суду в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи  бездіяльності суб'єкта владних  повноважень покладати обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
·         Прошу суддю, на якого розписано цей позов, не затягувати його розгляду – я дуже хвора людина, яка потерпає і зазнає страждань від свавілля державного органу, для чого або вирішити питання  про  відкриття  провадження  в цій адміністративній справі  на протязі  трьох  днів  з  дня  надходження позовної  заяви  до  адміністративного суду або   самоусунутися від слухання справи, якщо виник конфлікт інтересів, або недостатньо кваліфікації судді.
·         Прошу проводити судові слухання в відкритому режимі з обов’язковою участю відповідача, мене, або мого представника.

Додаток:
1.                   Копія позовної заяви для відповідачів – 2 екз.
2.                   Копія посвідчення учасника ліквідації з вкладкою (тільки для суду).
3.                   Копія відповіді ПФУ № ------------  (тільки для суду).
4.                   Копія відповіді ПФУ № ----------- (тільки для суду).
5.                   Копія відповіді ДПЗ ПФУ № -------- від---------.2012 року (тільки для суду).
6.                   Копія паспорту з ідентифікаційним кодом (тільки для суду).

------------ 2012 року


                                                                                                              

  Підпис                               

                                     


3 комментария:

  1. Анонимный28.12.2012, 00:38

    Спасибо за заяву, но она для ликвидаторов, а нам нужно также для эвакуированны и переселенцев - просто постраждылых.

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный28.12.2012, 10:42

    Для того,щою займатися питанням євакуйованих та людей переселених із зони ЧАЄС- потрібно мати таку велику кількість документів , підтверджень,довідок. І якби це було досить простороботою - адвокатські контори були би завалені роботою. Всі чудово розуміють, що навіть відстоювання питання невиконання рішення судів України для інвалідів ЧАЄС- це представницька робота підвищеної юридично-правової складності, тому потрібно все вирішувати суто індивідуально. Вирішення всіх соціальних питань- це достатньо серьйозні схватки із соціальним апаратом, і не буває так, що Ви будете спокійно сидіти вдома, а хтось буде бігати , як та борза собака, та буде вирішувати всі Ваші питання. Теоретично , повірте поради надавати легко, а ось практично- це достатньо тяжкий труд. І навіть, якщо я опублікую примірник заяви для євакуйованих та переселенців, зібрати всю документальну базу, та відстояти цей позов в суді , потрібний неодмінно представник. Із повагою Н.В. Падалка. padalca@ukr.net.

    ОтветитьУдалить
  3. Анонимный30.12.2012, 16:56

    что-то непонятно Вы говорите, какое это большое кол-во документов, подтверждений и справок?

    ОтветитьУдалить