Більшість кроків носить точковий характер, спрямований на поліпшення ситуації в дуже вузьких галузях, пише "Комерсант-Україна".
Держпрограма розвитку конкуренції на 2014-2024 роки, за задумом уряду, повинна привести до зниження рівня монополізації товарних ринків, а також зменшення негативного впливу "неефективного державного регулювання".
До кінця травня документ буде винесений на засідання Кабміну.
Але в список несподівано потрапила пропозиція підтримати транспортну сферу. Для цього пропонується поступово скасувати "масові пільги на проїзд" і замінити їх адресною допомогою малозабезпеченим.
Кабмін пропонує також лібералізувати ряд ринків. Повинна бути
скасована монополія МВС на надання послуг інкасації та охорони
банківських установ.
Комунальні служби більше не будуть монополістами з надання похоронних послуг.
Повинна також бути створена прозора схема розподілу маршрутів на міжнародні вантажні та пасажирські автоперевезення.
Конкуренцію пропонується підвищити за рахунок поліпшення умов для інвестування.
Наприклад, скасувавши або знизивши ставку на ввезення обладнання, яке іноземні компанії вносять в статутний капітал підприємств.
Адаптація українського законодавства в галузі будівництва до міжнародного також повинна сприяти припливу іноземного капіталу.
Он что ..собирается ещё 10 лет выджигеривать? Не дай Господь!
ОтветитьУдалитьДесять не выдержит, но своим потомкам оставит возможность избавиться от льготников путем их физического уничтожения. Через 10 лет ни инвалидов, ни участников войны, ни чернобыльцев ( ну если какой-то %) не останется.
ОтветитьУдалитьПусть забирают большенство не пользуется ихними льготами лучше деньги чем ничего
ОтветитьУдалитьЭто должна быть не адресная помощь,а компенсация.
ОтветитьУдалить